Do startu 4. Gdańsk Maratonu pozostało:

kerf

Promując zdrowego stylu życia, Carrefour prowadzi szereg działań zachęcających wszystkich Polaków do aktywności fizycznej. Firma angażuje się w organizację maratonów i mniejszych imprez biegowych w różnych miastach w Polsce. Carrefour jest również sponsorem Tour de Pologne.

Carrefour Polska od 2014 roku realizuje kampanię „Z miłości do Zdrowia”. Jej główne elementy to: edukacja Polaków w zakresie zasad zdrowego odżywiania, zachęcanie do aktywności fizycznej, zapewnienie różnorodnej oferty produktów prozdrowotnych w sklepach, a także rozszerzenie współpracy z dostawcami lokalnymi, aby dostarczać jak najwięcej produktów lokalnych gwarantujących wysoką jakość.

W ramach wsparcia dla maratończyków, w najbliższą niedzielę Carrefour rozstawi specjalny ekran na 30km trasy, na którym będą wyświetlane zdjęcia rodzin i przyjaciół biegaczy. Jak otrzymać dodatkowe wsparcie?

Należy wysłać zdjęcie w orientacji poziomej w formacie 1920 x 1089 (lub o takich samych proporcjach szerokość/wysokość) opisane jako numerstartowybiegacza.jpg (np. 0325.jpg) na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dla kibiców sieć zorganizuje także stoisko z wieloma atrakcjami w AMBEREXPO.